Wednesday 25 January 2012

JAMUAN MAKAN BERSAMA DENTAL TAHUN KEDUA

           Jamuan makan dengan senior dental tahun kedua ini diadakan pada 14 Disember 2011. Jamuan ini dijalankan pada sebelah petang berbeza sama sekali dengan jamuan yang diadakan sebelum ini bersama senior tahun tiga, empat dan lima. Pada kebiasaannya pada sebelah petang hari rabu kami pelajar tahun pertama dan pelajar tahun kedua akan ada usrah di surau Balai Ungku Aziz, jadi untuk menambah seri usrah tersebut kami adakanlah sekali jamuan ini pada pukul 5.30 pada hari Rabu( 14 Disember 2011 ).
pelajar tahun kedua sedang menikmati juadah yang disediakan
          Tujuannya adalah untuk merapatkan lagi ukhwah silaturrahim antara pelajar tahun pertama dengan pelajar tahun kedua. Walaupun kami sudah ada usrah pada setiap minngu namun begitu kami tetap mengambil inisiatif untuk mengadakan jamuan ini untuk berkenalan dengan lebih dekat lagi dengan senior tahun kedua ini.
Kak Behluwa memberi sedikit ucapan
          Aktiviti yang dijalankan adalah seperti makan makan bersama, makan bersuap, bersembang dengan buddy sendiri dan tidak ketinggalan juga bergurau senda dengan senior tahun kedua yang lain. Di sini barulah kami dapat peluang untuk berkongsi pengalaman, perasaan dan tekanan dengan pelajar tahun kedua. Ini sangat menggembirakan kami semua pelajar tahun satu.
antara pelajar-pelajar tahun kedua

Disediakan Oleh : Mahathir Abdul Ghani

No comments:

Post a Comment